now-keep-calm-but-sorry-were-closed

El CBLG se’n va de vacances per Nadal (del 23 de desembre al 06 de gener) per tancament de les instal·lacions municipals

El CBLG “tanca” per Nadal del 23 de desembre al 06 de gener ja que les instal·lacions esportives municipals resten tancades durant aquest període nadalenc.

A excepció d’alguns equips (sèniors, sots21 i cadet masculí) que faran algunes sessions de treball esporàdiques durant el Nadal i algun equip que participarà en algun torneig durant les vancances, la resta d’equips no tornaran als entrenaments fins el dijous 07 de gener del 2016.

El 2016 començarà amb activitat ja que el dissabte 09 de gener celebrarem la 15ena edició del torneig de reis en categoria escola de bàsquet, premini i mini. En breu, us passarem més informació sobre el torneig.

Aprofitant que arriba el Nadal, des del CB La Garriga volem desitjar a tos els jugadors i jugadores, mares i pares,entrenadors i entrenadores, socis i seguidors que passeu unes Bones Festes acompanyats dels vostres i esperem gaudir d’un any 2016 ple de bàsquet i salut.

nadal_15