Organigrama

El club s’organitza de la següent manera:

organigrama

Àrea de direcció

L’àrea de direcció sota la responsabilitat del President/a i suport del Secretari/ària. Li correspon:

  • Vetllar pel compliment de les tasques de les diferents àrees.
  • Preparar l’ordre del dia de les reunions de Junta directiva i la seva coordinació.
  • Elaborar la documentació reguladora i de funcionament del Club.
  • Elaborar la memòria d’activitats i programació anuals.
  • Gestió protocol·lària.
  • Gestió i manteniment de la base de dades de socis i membres del Club.
  • Gestió de l’assemblea general del Club.

Àrea de gestió econòmica

L’Àrea de gestió econòmica sota la responsabilitat del Tresorer/a i amb el suport del president/a. Li correspon:

  • Realitzar el pressupostos anuals i vetllar per el seu compliment.
  • Cercar noves fonts d’ingressos i finançament per activitats especials.
  • Vetllar per la transparència de les dades.
  • Tutelar el funcionament econòmic del club.
  • Cercar empreses que subvencionin alguna de les necessitats de funcionament del club.
  • Tutelar el funcionament econòmic de les campanyes econòmiques (anuncis, loteria de Nadal, etc).
  • Gestió del cobrament de les quotes dels jugadors.

Àrea esportiva

L’àrea esportiva estarà sota la coordinació general d’un membre de la Junta. Li correspon:

  • Coordinar l’adquisició del material esportiu necessari per desenvolupar l’activitat esportiva de la entitat.
  • Coordinar la planificació i convocatòries de les reunions de pares específiques dels grups.
  • Relacions esportives amb d’altres entitats.
  • Coordinar i fer el seguiment esportiu dels diferents equips.
  • Recolzar la tasca del coordinador per un millor desenvolupament dels seus objectius.
  • Coordinar les revisions mèdiques dels esportistes.
  • Gestió i tramitació de les llicencies federatives.
  • Coordinar taules partits de promoció.

Àrea social

L’àrea social estarà sota la coordinació d’un membre de la Junta i assumeix les funcions de manteniment, impuls i desenvolupament de les relacions del Club amb els seus membres. Li correspon:

  • Programar i coordinar les activitats especials (Torneig de Nadal, presentació, cloenda, etc.).
  • Estimular la participació dels pares en els seus respectius grups i vetllar per el manteniment del bon ambient entre ells.
  • Mantenir la representació de l’entitat en aquells organismes que la junta directiva designi.
  • Organitzar i mantenir les campanyes econòmiques especials i permanents.

Àrea de comunicació

Àrea de comunicació estarà sota la coordinació d’un membre de la Junta. Li correspon:

  • Vetllar per la correcta informació de tots els socis vers el funcionament del Club.
  • Manteniment de canals de comunicació regulars amb els socis mitjançant butlletins, revistes, trobades, reunions i d’altres.
  • Planificar i executar, a través de diferents canals de comunicació, les activitats de difusió del Club.
  • Crear i mantenir eines de comunicació del web 2.0.
  • Crear i mantenir la web del Club.
  • Realitzar les fotografies dels diferents equips del Club.

Coordinació esportiva

La coordinació esportiva s’encarrega d’organitzar els equips, entrenadors, les competicions i els esdeveniments esportius del Club Bàsquet La Garriga. Actualment en el nostre club existeixen dos coordinadors:

  • Coordinador equips de promoció (des de l’escola de bàsquet fins a categoria infantil)
  • Coordinador equips grans (des de categoria cadet fins a sènior, incloent equips de veterans)

Els coordinadors esportius seran el nexe d’unió entre els entrenadors dels equips i la junta directiva. Li correspon, d’acord amb els mandats de la Junta Directiva i l’Assemblea General:

  • Marcar els objectius esportius anuals de cada equip i vetllar pel seu assoliment.
  • És el responsable de la bona marxa esportiva de l’entitat i de tenir cura del material necessari, i del seu manteniment.
  • Cercar entrenadors i estimular les activitats esportives que cregui necessàries.
  • Coordinar els entrenaments, horaris i condicions dels mateixos.
  • Cercar els equips, àrbitres i permisos necessaris per a les activitats esportives, fora de les activitats organitzades per part de la FCBQ.
  • Transmetre a la Junta Directiva les necessitats i inquietuds dels equips.
  • Decidir la inscripció i participació en diferents competicions.
  • Participar com assessor en la junta directiva en tot allò que afecti a la vessant esportiva del club.